Direktlänk till inlägg 20 februari 2016

En Chihuahua i Ischgl

Av Chris - 20 februari 2016 19:08

 

Då har jag varit i fyra länder på ett dygn. Åkt 160 mil, båttur och övernattat i Tyskland på min väg hit till Alperna. 

Det har gått riktigt bra. Sovit i bilburen när bilen rullat. Rastats och upptäckt nya dofter och platser varje stopp. 

Tur att matte och husse är beroende av kaffe. Då blir det många nya platser att upptäcka. 

Väl framme försvann jag i en snövall. Härligt med vit, ren nysnö. 

Matte åker inte skidor så jag kommer få mycket med promenader. I morgon ska vi ta cabinen upp och äta på restaurang. 

Mysigt att få sitta och kolla på människor Medans matte och övriga flocken äter och förtär dryck. En del shopping blir det säkert också. Bra att jag är så liten. Då får man följa med över allt. 

Nä, nu ska jag vila lite inför kvällens fyrarätters. 

//Bonnie


#Chihuahua #Alperna


 
Det här inlägget går inte att kommentera.
Av Chris - 17 februari 2016 21:17


En tio månader ung Chihuahua är ingen soffpotatis. Full rulle hela tiden.  05:45 börjar dagen med pip, morr och vov för att få upp matte. Dax för morgonbestyr ute i kylan. Att det är 12 grader kallt och Bonnie är utan kläder spelar ingen roll. Spri...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<<
Februari 2016
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards